رستوران پدیده شاندیز کیش بن تخفیف 71 هزارتومانی و ترانسفر

✅رزرو بلیط با کف قیمت!
💰گارانتی بازگشت پول (جزئیات)
❓نیاز به مشاوره داری؟ کلیک کن

❓چطور به این سایت اعتماد کنم؟

(دیدگاه 9 کاربر)

71,000 تومان

  • اجرای متفاوت موزیک زنده در رستوران شاندیز پدیده کیش
  • با حضور کمدین مطرح و دوست داشتنی جناب آقای مجید ترکمان
  • ترانسفر رفت و برگشت رایگان
  • کاملترین بند موزیک در بین رستوران های جزیره کیش
  • بزرگترین رستوران نقش برجسته خاورمیانه و جهان
  • طراحی بی نظیر بدون ستون

در صورت رزرو از کیش تفریحات، مبلغ 71 هزار تومان به ازای هر سفارش غذا از فاکتور برای هر نفر کسر خواهد شد.

ناموجود


  برای خرید بلیط روی یکی از آیتم های زیر بزنید:

توضیحات

رزرو رستوران پدیده شاندیز کیش با تخفیف: 

شهر های توریستی و پر مسافر معمولا رستورانهای زیادی دارند و جزیره کیش نیز از این قاعده استثنا نیست. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، حتما می دانید برای اینکه بهترین خاطره را از این سفر در ذهنتان حک کنید خوب است که به بهترین رستوران های موزیک زنده کیش مراجعه کنید و غذاهای خوشمزه را در جزیره کیش امتحان کنید. یکی از رستوران های خوب کیش، رستوران پدیده شاندیز کیش است. مدیریت رستوران پدیده کیش با آقای پیمان باقری می باشد.

رستوران های کیش و کرونا

در ایام کرونا، مراکز تفریحی و رستوران های کیش باز هستند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به کار خود ادامه می دهند. از رستوران های خوب و معروف کیش پدیده شاندیز می باشد که با رعایت بهداشت کامل میزبان گردشگران کیش می باشد. بر اساس دستور اداره بهداشت، ارائه سرویس سالاد بار ممنوع می باشد. و این سرویس به صورت پک بسته بندی برای مهمانان سرو می گردد.

موزیک زنده رستوران پدیده شاندیز کیش 

کیش تفریحات در کنار تفریحات دریایی کیش، رستوران های موزیک زنده را نیز پیشنهاد می کند. رستوران پدیده شاندیز کیش میزبان گردشگران و کیشوندان برای وعده نهار و شام می باشد. موزیک زنده در وعده شام با بند موزیک کامل انجام می شود. محمدرضا آذری، سعید آبادان، علی اسکندری، فرشاد رشیدی و فرزاد واثقی، بمب انرژی و هنر در رستوران بزرگ پدیده شاندیز کیش اجرا می کنند. موسیقی زنده هر شب به غیر از روزهای عزاداری اجرا می شود.

با اطمینان می توان رستوران بزرگ پدیده شاندیز کیش را لوکس ترین رستوران جزیره کیش نامید. هم از لحاظ معماری و طراحی و هم از لحاظ کیفیت غذا و موزیک رستوران پدیده کیش امتیاز بالایی دارد.

  • موزیک زنده
  • سالاد بار رایگان (بر اساس دستور اداره بهداشت، ارائه سرویس سالاد بار ممنوع می باشد. و این سرویس به صورت پک بسته بندی برای مهمانان سرو می گردد.)
  • رستوران پدیده به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارای ترانسفر رایگان رفت و برگشت با محدودیت ظرفیت و رعایت کلیه نکات بهداشتی می باشد.
  • با رزرو از کیش تفریحات، مبلغ 71000 تومان از فاکتور شما کسر خواهد شد. (در صورتی که شما 26 هزار تومان به کیش تفریحات پرداخت کرده اید.)
  • انتخاب از غذاهای منو آزاد است و محدودیتی ندارد.

ویدیوی رستوران پدیده شاندیز کیش

بن تخفیف رستوران پدیده شاندیز کیش

  • با بن تخفیف رستوران پدیده شاندیز کیش در کیش تفریحات، به جای 71 هزار تومان، 26 هزار تومان پرداخت کنید. با این تفاوت که از صورت حساب شما 71 هزار تومان کسر خواهد شد.
  • برای کودکان زیر ۸ سال نیازی به خرید ورودی نمی باشد و رایگان می باشد.
رستوران پدیده شاندیز کیش
رستوران پدیده شاندیز جزیره کیش

رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز کیش با مساحت 6500 متر زیربنا، بزرگترین رستوران سرپوشیده دنیا و بزرگترین سازه آجری نقشه برجسته جهان می باشد که طراحی آن الهام گرفته از دروازه ورودی شهر بابل در سه هزار سال قبل می باشد. مقابل درب ورودی آن یک لنگر صد تنی قرار گرفته است که ظرف مدت 35 روز ساخته شده است و توانسته در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود. رستوران پدیده شاندیز کیش یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش است که بدلیل معماریش توانسته به یکی از جاذبه های گردشگری کیش نیز تبدیل شود. رستورن پدیده کیش در نزدیکی بازار بزرگ پدیده و کشتی یونانی واقع شده است.

امکانات رستوران پدیده شاندیز کیش 

رستوران پدیده شاندیز کیش دارای کافی شاپ، آتلیه عکاسی، لمکده و فروشگاه می باشد. لازم به ذکر است که برای اولین بار اجرای موزیک زنده در این رستوران اجرا گردیده است. همچنین در بعضی از مناسبات رستوران پدیده از خوانندگان مطرح کشور مانند سون بند و پازل بند دعوت بعمل آورده است و گروه سون و پازل بند در رستوران پدیده شاندیز کیش اجرا کرده اند. ظرفیت رستوران پدیده شاندیز، 2700 نفر می باشد.

رستوران پدیده شاندیز کیش
رستوران پدیده شاندیز کیش

منوی رستوران پدیده شاندیز کیش

تمامی منوی رستوران پدیده شاندیز خوشمزه و لذیذ هستند. ولی شیشلیک پدیده شاندیز بسیار معروف است که پیشنهاد می کنیم حتما امتحانش کنید. رستوران پدیده کیش دارای منوی غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی می باشد و منوی بسیار کاملی دارد. رستوران پدیده شاندیز چندین شعبه در سطح کشور دارد. به عنوان مثال در شهرهای مشهد، تهران و …

رستوران پدیده شاندیز کیش
رستوران پدیده شاندیز کیش

ساعت کاری رستوران پدیده شاندیز کیش

  • میزبان شما برای نهار و شام
  • ساعت فعالیت رستوران پدیده شاندیز کیش 12 الی 16 و 21 الی 30 بامداد می باشد.
  • ساعت فعالیت کافی شاپ: 9 الی 24
  • مهمان هایی که رزرو وعده شام دارند، قبل از ساعت 21:45 در رستوران حضور داشته باشند.

ترانسفر رستوران پدیده شاندیز در کیش 

  • رستوران پدیده شاندیز کیش به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارای ترانسفر رفت و برگشت با رعایت کلیه نکات بهداشتی است. (سرویس رفت و برگشت رایگان است.)

رستوران پدیده شاندیز کیش

آدرس رستوران پدیده شاندیز در جزیره کیش

استان هرمزگان، جزیره کیش، جاده جهان، نرسیده به میدان غروب. دقیقا روبروی این رستوران، رستوران کف شیشه ای کیش (بام رویایی) قرار دارد.

 

نکته هایی درباره رزرو رستوران پدیده شاندیز کیش

  • میهمان گرامی مبلغ پرداختی شما بابت رزرو رستوران و استفاده از سالاد بار و ورودی رستوران می باشد. فقط در صورت سفارش غذا از فاکتور کسر میگردد و در صورت عدم سفارش غذا مبلغ 105 هزار تومان دیگر بابت ورودی، موسیقی زنده و سالاد بار دریافت میگردد.
  • اين بليت شامل قوانين چارتر بوده و غير قابل استرداد (کنسلی) مي باشد.
  • اعتبار استفاده از بليت طبق تاريخ درج شده بر روي بليت مي باشد و در صورت انقضاء فاقد اعتبار مي باشد.
  • کیفیت و مدت زمان استفاده از بلیط ورودی رستوران پدیده شاندیز کیش با تخفیف در کیش تفریحات هیچ تفاوتی با سایر بلیط ها با قیمت های بیشتر و کامل ندارد. سایت کیش تفریحات تخفیف بیشتری برای مشتری خود تدارک دیده است.
  • با کیش تفریحات ، نیازی به پرینت بلیط خود ندارید! فقط کافی است بلیط را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.
  • شما می توانید نظر خود را درباره رستوران پدیده شاندیز کیش در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • برای مشاهده تصاویر رستوران پدیده شاندیز کیش ، آلبوم را ببینید.
  • جهت جلوگیری از تکمیل ظرفیت و برنامه ریزی بهتر سعی کنید بلیط خود را زودتر رزرو کنید.
  • با خرید از کیش تفریحات بلیط تفریحات خود را ارزان تر تهیه می کنید.
  • توجه کنید که سایت کیش تفریحات کلیه مجوزهای قانونی لازم را دریافت کرده و شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت، مجوزهای ای نماد (وزارت صنایع و معادن) و لوگوی ساماندهی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را مشاهده کنید.

مراحل رزرو بلیط تفریحات در سایت کیش تفریحات:

  1. کلیه آیتم های سایت کیش تفریحات را از آدرس تفریحات کیش بررسی کرده و تفریحات مد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.
  2. توضیحات تفریح مورد نظر را مطالعه کرده و در همان صفحه تاریخ مورد نظر برای رزرو تفریح را انتخاب کنید. همچنین اگر تفریحتان دارای سانس های متفاوت است می توانید سانس مورد نظر را نیز انتخاب کنید.
  3. روی دکمه “افزودن به سبد تفریحات” کلیک کنید تا تفریح مورد نظر به سبد شما در سایت کیش تفریحات اضافه شود.
  4. در انتها روی “مشاهده سبد تفریحات” کلیک کرده و وارد صفحه سبد تفریحات شوید. اگر از موبایل وارد سایت کیش تفریحات می شوید، گوشه پایین سمت چپ روی نماد سبد خرید کلیک کنید.
  5. اگر تغییری در تعداد نفرات هر تفریح دارید وارد کرده و دکمه ی “بروزرسانی سبد” را کلیک کنید. در غیر این صورت روی دکمه ی “اقدام به پرداخت” کلیک کنید.
  6. در این صفحه مشخصات خود را وارد کرده و یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کنید. (هیچ تفاوتی بین آن ها نیست و هر کدام را که مایل هستید انتخاب کنید.)
  7. روی دکمه پرداخت کلیک کرده و پس از آن روی صفحه درگاه بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و پرداخت را تکمیل نمایید.
  8. پس از بازگشت به سایت کیش تفریحات، بلیط شما بلافاصله ایجاد شده و قابل دانلود خواهد بود.
  9. به محل تفریح مورد نظر در جزیره کیش مراجعه کرده و با نشان دادن تنها تصویر بلیط از تفریح خود در کیش لذت ببرید. تمام مراکز تفریحی کیش طرف قرارداد با سایت کیش تفریحات هستند.

کیش تفریحات را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آفرها و تخفیفات گردشگری کیش مطلع شوید:

اینستاگرام کیش تفریحات
kishtafrihat.ir@

جهت دنبال کردن صفحه ما در اینستاگرام روی آیکون فوق کلیک کنید.

نظرات (9)

9 دیدگاه برای رستوران پدیده شاندیز کیش بن تخفیف 71 هزارتومانی و ترانسفر

  1. مهلا خانلری

    مدیریت این رستوران عوض شده و فوق‌العاده گران، بی کیفیت و کثیف هست!! حیف هزار تومان که خرج این رستوران کلاهبردار و صاحبان بی وجدانش کنید

  2. رحمانی

    افتضاح افتضاح!! تعطیل بود ما ظهر جمعه ٢۵ شهریور ١۴٠١ رفتیم درش کامل بسته بود.

  3. پریسا

    فوق العاده رستوران کثیف حتی به امتحان کردنش نمی ارزه ، تنوع منو اصلا نداشت ، شیشلیک و ماهیچش افتضاح بود ، رفتار پرسنل کاملا بی ادبانه و موزیک داغونی داشتن ،برش دارین از رو سایت!!

  4. ولی

    افتضاح

  5. سودابه خیوه گی

    رفتار پرسنل بسیار بی ادبانه و کیفیت غذا متوسط ضمن اینکه بر خلاف تعهدشان با اینکه غذا سفارش دادیم از ما نفری مبلغ 95000جهت سالاد و موزیک گرفته شد در صورتی که پایین منو ذکر شده در صورت سفارش غذا سالاد و موزیک رایگان است.

    • مدیر کیش تفریحات

      سلام. در صورتی که ورودی تهیه کرده باشین و غذا سفارش بدین دیگه مبلغی بابت سالاد و موزیک نمیدین ضمن اینکه اون مبلغ ورودی هم از روی فاکتورتون کسر میشه.

  6. رضا

    برای هفته آینده، موسیقی استند آپ برای سانس ناهار داره یا شام؟

    • مدیر کیش تفریحات

      با سلام، بله موسیقی زنده داره.

  7. خاذیی

    با توجه به دوری مسیر به شهر ترانسفر رایگان ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰ دنبال مسافرها میان ولی در بین راه ساعت برگشت رایگان رو ۱۲:۳۰ اعلام کردند که با دانستن این مطلب قبل از رزرو رستوران بخاطر داشتن بچه کوچیک ،حتما برنامه دیگری میریختیم و مورد بعدی با وجود فضای عالی و زیبا و موزیک زنده که داره انتظار قیمت پایین نباید داشته باشین

    • مدیر کیش تفریحات

      با سلام جناب خاذیی عزیز. سپاس از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

  8. رضا

    ظاهر زیبا و فربینده و متاسفانه در باطن یک رستوران کثیف با مدیریت افتضاح و کیفیت غذای از اون افتضاح تر

  9. محمد علایی

    به شدت رستوران بزرگیه و معماری درب ورودی ش واقعا جالبه. کیفیت شیشلیکش بدک نبود ولی به پای شاندیز مشهد نمی رسه!

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفریحات دیگر پیشنهادی